Tieto VOP sú platné od 01.08.2025
Ubytovacie zariadenia sú v správe holdingu Work&Home
Prevádzkovateľ: SK – ING a.s, Opletalova 100, 841 07 Bratislava
Prevádzka: Work&Home, Ubytovacie zariadenie Devínska Nová Ves, Opletalova 100, 841 07 Bratislava
Prevádzkovateľ: Codo s. r. o., Opletalova 6810/100, 841 07 Bratislava
Prevádzka: Work&Home, Ubytovacie zariadenie Stupava, Železničná 49
900 31 Stupava
Prevádzkovateľ: Black Swan Investment Fund 1, s.r.o.
Prevádzka: Work&Home, Ubytovacie zariadenie Galanta, Drevená 888, 924 01 Galanta
Prevádzkovateľ: Kentwood s.r.o., Einsteinova 3692/21, 851 01 Bratislava
Prevádzka: Work&Home, Ubytovacie zariadenie Nitra, Rastislavova 256/2, 949 01 Nitra – Mlynárce
I. Účastníci zmluvného vzťahu
Účastníkmi zmluvného vzťahu pri poskytovaní služieb sú na jednej strane Work&Home / ďalej len ubytovacie zariadenie / na druhej strane klienti, ktorými môžu byť fyzické osoby – jednotlivci, skupiny, právnické osoby – firmy, cestovné kancelárie, internetoví sprostredkovatelia a iné právne subjekty. Objednávku na poskytovanie služieb dohodne klient osobne, telefonicky, písomne, faxom alebo prostredníctvom internetu (rezervačného formulára). Objednávka musí byť záväzne potvrdená písomnou formou a zaslaná v podpísanom stave faxom, naskenová emailom alebo prostredníctvom internetu.
II. Služby a spôsob ich zabezpečovania
Ubytovacie zariadenie poskytuje ubytovacie, stravovacie, fitness, parkovanie a iné doplnkové služby klientovi za úhradu. Služby sú poskytované v rozsahu, ktorý určuje platný cenník ubytovacieho zariadenia, alebo na základe dohodového cenového režimu medzi oboma partnermi. Za ubytovanie a poskytnuté služby je klient povinný uhradiť finančnú čiastku nacenených služieb.
III. Vznik zmluvných vzťahov pri pobytoch
Zmluvný vzťah medzi ubytovacím zariadením a klientom vzniká na základe:
• písomne potvrdenej objednávky klienta priamo, alebo prostredníctvom sprostredkovateľa,
• podpísania zmluvy medzi ubytovacím zariadením a klientom /firmy a organizácie, CK, iné právne subjekty/.
Podpísaním zmluvy sa ubytovacie zariadenie zaručuje zabezpečiť klientovi služby v dohodnutom rozsahu a kvalite. Ubytovaciemu zariadeniu vzniká súčasne právo žiadať plnú a včasnú úhradu za poskytnuté služby v rámci dohodnutého plnenia a ceny.
IV. Služby ubytovacieho zariadenia – objednávky
Zmluva vzniká písomným potvrdením objednávky klientom po predchádzajúcom potvrdení klientovi rezervovanej kapacity ubytovacieho zariadenia. Ak má klient záujem o garantovanú rezerváciu, ubytovacie zariadenie bude požadovať zaplatenie zálohy vo výške ceny služieb ubytovacieho zariadenia 50 – 100% z finančne očakávaných výkonov. Klientovi sú k dispozícii rezervované izby po 12:00 hod. dohodnutého dňa príjazdu a nevzniká nárok na skoršie prichystanie rezervovanej izby z dôvodu zabezpečenia upratovacieho servisu.
Dohodnutá cena pre klienta za dohodnuté služby ubytovacieho zariadenia vyplývajú z písomného potvrdenia akceptácie ponuky ubytovacieho zariadenia formou záväznej objednávky. Pokiaľ nebolo potvrdené inak, platia ceny umiestnené na recepcii a uverejnené na internetovej stránke ubytovacieho zariadenia. Klient je povinný za využité služby zaplatiť v plnom rozsahu. Ubytovacie zariadenie môže cenotvorbu meniť na základe vzájomnej dohody zúčastnených strán. Izby musia byť v dohodnutý deň odjazdu od ubytované a odovzdané ubytovaciemu zariadeniu najneskôr do 10:00 hod, pokiaľ nebolo vopred dohodnuté inak. Ubytovacie zariadenie môže na základe oneskoreného odchodu z izby účtovať až do 100% z pultovej ceny ubytovania podľa času oneskoreného odovzdania.
VI. Storno termíny a storno podmienky
Storno termíny počas roka:
Klient má právo kedykoľvek pred začatím pobytu, bez oznámenia dôvodov, odstúpiť od zmluvy/objednávky. Právo na úhradu storno poplatkov prevádzkovateľovi ubytovacích zariadení týmto nie je dotknuté. Odstúpenie musí byť doručené prevádzkovateľovi písomne alebo elektronicky, pričom doručenie musí byť prevádzkovateľom potvrdené. Klient je povinný zaplatiť nasledujúce poplatky:
• pri storne 15 a viac pracovných dní pred nástupom na pobyt storno poplatok neúčtujeme,
• pri storne do 14 pracovných dní pred dňom nástupu na pobyt 25% z ceny dohodnutých služieb ubytovacieho zariadenia,
• pri storne 6 pracovných dní pred dňom nástupu na pobyt 50% z ceny dohodnutých služieb ubytovacieho zariadenia,
• pri storne 3 pracovných dní pred dňom nástupu na pobyt 75% z ceny dohodnutých služieb ubytovacieho zariadenia,
• pri storne do 24 hodín pred dňom nástupu na pobyt 100% z ceny dohodnutých služieb ubytovacieho zariadenia.
Storno termíny počas mesiacov júl a august:
V prípade storna pobytu a čerpania dohodnutých služieb počas mesiacov júl a august má ubytovacie zariadenie nárok účtovať klientovi ako kompenzáciu finančnej straty storno poplatky vo výške:
• pri storne do 10 pracovných dní pred dňom nástupu na pobyt 50 % z ceny dohodnutých služieb
• pri storne do 4 pracovných dní pred dňom nástupu na pobyt 100 % z ceny dohodnutých služieb
Ak klient preukáže písomným potvrdením, že z vážnych dôvodov (vážne ochorenie, živelná pohroma, úmrtie, vážne ochorenie a úmrtie člena rodiny, a.i.) nemohol čerpať objednané služby, môže ubytovacie zariadenie na základe dohody znížiť výšku storno poplatku alebo aj upustiť od jeho účtovania.
VII. Zálohová platba
V rámci konkrétnej obchodnej transakcie má ubytovacie zariadenie právo na základe posúdenia obchodného rizika účtovať zálohu na čerpanie predpokladaných služieb vo výške od 50% do 100 % ich reálnej ceny. Dohodnutá záloha je splatná najneskôr 14 dní od vystavenia zálohovej faktúry.
VIII. Ostatné ustanovenia
Ubytovacie zariadenie zodpovedá za škodu spôsobenú na vnesených alebo odložených veciach Klienta podľa ustanovení 433 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení. Ubytovacie zariadenie nie je zodpovedné za Klientom zabudnuté alebo stratené veci. Zabudnuté veci Klienta v ubytovacom zariadení sú evidované a uskladňované po dobu 3 mesiacov. Po skončení tejto doby Ubytovacie zariadenie odovzdáva zabudnuté veci na miestne oddelenie strát a nálezov. Zabudnuté veci Ubytovacie zariadenie pošle Klientovi len v prípade požiadania. Pobyt zákazníka v ubytovacom zariadení ďalej upravuje Ubytovací poriadok zariadenia, ktorý je pre hostí ubytovacieho zariadenia záväzný.
Klient zaplatením pobytu, resp. zálohy za pobyt potvrdzuje, že sú mu tieto podmienky známe, súhlasí s nimi a v plnom rozsahu ich prijíma.
IX. Ochrana osobných údajov
Rešpektujeme Vaše právo na súkromie a súkromie každej osoby, ktorá ubytovacie zariadenie navštívi, alebo použije našu internetovú stránku.
Správcom osobných údajov, ktoré klient poskytuje ubytovaciemu zariadeniu v súvislosti s poskytovaním služieb ubytovacieho zariadenia je holding Work&Home; spracováva ich v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovávaní a ochrane nájdete v časti Ochrana osobných údajov.
Pre zobrazenie oznamov sa prosím prihláste